torsdag den 28. juni 2012

En rigtig mand...

... er ikke farveforskrækket!
Det beviste Mads i går ved at komme hjem med denne fantastiske buket med nuancer fra nærmest hele "pigeskalaen".



Mads har længe hørt for, at når han nu snart både skal bo med verdens største romantiker og en babypige, ja så vil tøseriet nok for alvor tage over i det lille hjem. I går kom han så hjem med disse blomster for at understrege, at der skal mere end en stor dynge pink til at skræmme ham væk. Det er jeg mere end godt tilfreds med!
Og så er jeg derudover vældig stolt over hans evne til at ramme min smag i buketter. Jeg elsker markblomsterlooket - ofte synes jeg faktisk at disse lette "halvrodede" buketter overstråler de bundne. Men.. når alt kommer til alt elsker jeg buketter i nærmest alle afskygninger!


Jeg håber, I også nyder jeres del af sommerbuketterne derude :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar